Når du driver professionel virksomhed skal de firmaportræt afspejle det.

 

Hvad er det dit firmaportræt udstråler? Stemmer det overens med det du ellers signalere med din virksomhed?

Ofte ser jeg, at der er en disharmoni mellem det en virksomhed gerne vil udstråle og de billeder de lægger på hjemmesiden, bruger på Linkedin osv.

Hvis du siger, at du er en professionel virksomhed så skal dit materiale også udstråle det. Det gælder også virksomhedsportrættet, medarbejder portrætterne.

Hvem gider at handle med en der ligner en forbryder?

Jeg tilbyder ofte – især til kvinder, at der bliver tilknyttet en makeupartist til fotograferingen. De kan altså lige fremhæve alle de gode ting – det kan de også ved mænd. Det er penge, der er godt givet ud – for man kommer altså til at se mere frisk ud når den blanke pande og næse har fået lidt pudder.

 

 

Så hvorfor ikke blive den bedste udgave af dig selv og få det bedst mulige resultat når dit kontrafej nu alligvel skal ud i cyberspace til mio. af menneskers skue?
Portrætterne kan være ganske enkle på en ensfarvet baggrund eller med noget miljø i baggrunden – uanset hvad må det ikke skabe uro og tage fokus fra det vigtigste nemlig DIG!

Andre gange tager jeg udgangspunkt i hvad og hvem personen er og hvad de laver, så portrættet får en endnu mere personlig karakter.